Repressió

30/01/2015

L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts veta les assemblees obertes de la CUP

L'equip de govern de CiU vol evitar que la CUP realitzi el procés d'assemblees obertes previst arreu del poble de Sant Joan les Fonts. En una decisió del tot arbitrària, l'Ajuntament prohibeix a la CUP utilitzar espais municipals que fins ara havia utilitzat sense cap problema i de...continua llegint
14/12/2013

La CUP mostra el seu suport al company Lluís Riera, jutjat per enganxar un adhesiu a un banc

Lluís Riera, pastisser del nucli antic i militant de la CUP i la CNT, ha set jutjat aquest divendres per haver enganxat un adhesiu en una entitat bancària. L'adhesiu advertia "Alerta: Aquest banc enganya, estafa i fa fora la gent de casa seva".continua llegint
21/06/2013

L'Ajuntament d'Olot demana l'absolució del company Genís Martin i Serra

El Ple de l'Ajuntament d'Olot ha aprovat la moció solidària amb el company Genís Martin i Serra, que s'enfronta -malgrat no haver-hi cap prova contra ell- a una demanda que va dels 5 als 7 anys de presó i una multa de 5.000 euros per "desordres públics, delicte contra la...continua llegint
26/05/2013

La CUP es solidaritza amb el company Genís Martin i Serra

El nostre company Genís Martin és un jove vinculat al teixit associatiu d'Olot i la Garrotxa, actualment participa de l'Associació Cultural la Greda i és militant d'Arran, i la CUP.continua llegint