Medi Ambient

30/07/2013

Comunicat conjunt de l'ANEGx i la CUP en relació a la Planta de Triatge de Sant Jaume de Llierca

L'Agrupació Naturalista i Ecologista de la Garrotxa (ANEGx) i la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) han fet públic un comunicat conjunt en relació a la Planta de Triatge de Sant Jaume de Llierca. Ambdues organitzacions exigeixen transparència i proposen alternatives al procés seguit pel...continua llegint
25/07/2013

Olot s'oposa al tancament del Centre de Fauna Salvatge dels Aiguamolls de l'Empordà

L'Ajuntament d'Olot ha aprovat, a proposta de la CUP, la moció que la Institució Alt Empordanesa per a la Defensa i Estudi de la Natura (IAEDEN) està promovent per evitar el tancament del Centre de Fauna Salvatge dels Aiguamolls de l'Empordà, que des de 1984 atén els exemplars de...continua llegint
24/01/2013

L'Ajuntament d'Olot demana al DARP un control sanitari més exhaustiu de la fauna salvatge

L'Ajuntament d'Olot ha aprovat avui una moció on es demanava un control sanitari exhaustiu de la fauna salvatge i una indemnització justa en els casos que el ramader es vegi obligat a sacrificar tot el ramat. La moció, presentada per la CUP, ha rebut els vots a favor de CiU, PSC, ERC i PP...continua llegint
10/01/2013

Manifest: Fracking ni aquí ni enlloc!

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de la Garrotxa ha fet públic un manifest pel qual exigeix l'anul·lació immediata de la llicència ja donada i de les sol·licitades, així com la prohibició total de la tècnica del fracking i l'obertura d'un debat obert amb tota la societat cap...continua llegint
17/12/2012

La Garrotxa es mobilitza contra el "fracking"

El passat diumenge va tenir lloc a l'escola de Riudaura una reunió informativa sobre els riscos del Fracking i sobre la concessió "Ripoll" a l'empresa "Teredo oils", per a investigació d'hidrocarburs, que afecta 51.000 ha des de Ripoll fins a Olot (incloent...continua llegint