Vilafranca: La CUP exigeix explicacions a Esteve per la trobada d'alcaldes de l'àrea metropolitana

La Candidatura d'Unitat Popular exigim a l'alcalde de Vilafranca, Marcel Esteve, explicacions públiques sobre la reunió celebrada a principis d'octubre amb els alcaldes i regidors dels municipis de l'arc metropolità de Barcelona (Mataró, Granollers, Sabadell, Terrassa, Martorell, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú) per analitzar el futur pla territorial metropolità que la Generalitat preveu presentar abans d'acabar aquest any, tal i com informa el diari El Punt del passat 11 d'octubre.

Recordem al Sr. Marcel Esteve que el plenari de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha acordat, en diverses mocions, que l'alcalde de Vilafranca no assisteixi a les trobades de l'arc metropolità, i en el seu lloc impulsi iniciatives en favor de l'articulació d'un Àmbit de Planificació per a les comarques de l'Anoia, el Garraf, l'Alt Penedès i el Baix Penedès, i en favor d'una vegueria pròpia per a les nostres comarques.

Entenem que l'alcalde de Vilafranca està jugant a dues bandes i que manté una actitud hipòcrita quan afirma, en una entrevista a l'ACN, estar a favor de la Vegueria Penedès i, per altra banda, segueix treballant en favor de la planificació territorial de l'arc metropolità de Barcelona.

Davant d'aquest fets, i per tal que siguin aclarides aquestes qüestions i es comenci a posar fil a l'agulla als acords presos sobre la Vegueria Penedès, la CUP demanem que es convoqui, de forma immediata, una reunió de la Comissió Paritària Pro-Vegueria Penedès.

Candidatura d'Unitat Popular

Vilafranca del Penedès,