UCFR Garrotxa presenta el 'I Torneig de futbol intercultural: Fes gol per la cohesió social!'

El proper dissabte 12 d’Octubre a partir de les 10 hores tindrà lloc a la Plaça de Sant Miquel d’Olot el “I Torneig de Futbol Intercultural: Fes Gol per la Cohesió Social!” organitzat per UCFR Garrotxa amb la col·laboració d’Arran Garrotxa, l’AVV de Sant Miquel, l’Ajuntament d’Olot, els Esplais de La Garrotxa, l’Agrupament Escolta i Guia Nostra Dona del Tura d’Olot, el Consorci d’Acció Social de La Garrotxa i Òmnium  Garrotxa.

El torneig es disputarà en la modalitat de Futbol-Sala en tres categories: nenes i nens de 8 a 12 anys, nenes i nens de 13 a 16 anys i noies i nois de 17 anys en endavant.

Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a l’Espai del Núria (de dilluns a dijous de les 16 a les 19 hores), a l’Espai Jove Ideal (de dilluns a divendres de les 16 a les 20 hores) o a l’adreça electrònica [email protected]

En el marc del torneig, que durarà tot el dia fins a les 19:30 hores, hem programat les següents activitats:

17:30 - Xocolatada popular contra el racisme (amb la col·laboració de Omnium Garrotxa)

19:30 - Lliurament de premis i lectura del manifest

20:00 - Actuació dels Xot’s del Mallol (batukada)

21:00 - Botifarrada al feixisme (botifarra de pollastre amb fesols de Santa Pau,pa, aigua i vi. Preu: 5 €)

23:00 - Concert gratuït

Us emplacem a que feu la màxima difusió d’aquest torneig entre les vostres amistats i coneguts, així com que participeu fent un equip i  marcant un gol per la cohesió social!

Totes i tots fem d'Olot una ciutat per la convivència!