Tots i totes a Lleida! La CUP crida a participar als actes de l'esquerra independentista pel 12-0

La CUP crida al conjunt de la ciutadania a participar a les mobilitzacions convocades per l'esquerra independentista aquest proper divendres, 12 d'octubre, a la ciutat de Lleida per commemorar els 300 anys de la caiguda de la part baixa de la capital ponentina a mans de les tropes borbòniques i per salvar l'edifici del Roser, un indret de memòria preferent pels lleidatans i les lleidatanes, escenari de la repressió del 1707, actualment amenaçat pel projecte de construcció d'un Parador Nacional de turisme. La mobilització del 12 d'octubre, convocada pel conjunt de l'esquerra independentista lleidatana en el marc de la campanya nacional "300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència", consistirà en els següents actes:

17h, Mostra de cultura popular dels Països Catalans, a la plaça de la Sardana (Seu Vella, Lleida)

19h, Manifestació nacional "300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència: salvem el Roser!", a la plaça de la Sardana

21h, Acte polític i festa musical amb l'actuació de Feliu Ventura, Aramateix, Skalivada i Vilafranca HxC, a la plaça Sant Joan. Entrada gratuïta, hi haurà servei de barra i entrepans.

Podeu trobar més informació als següents enllaços: CUP Lleida, 300 anys i Llibertat.cat