La CUP organitza una Assemblea Popular a Olot per debatre si s’ha de presentar al Parlament

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de la Garrotxa ha convocat una Assemblea Popular per a reflexionar sobre la necessitat o no que la formació independentista participi a les eleccions del 25 de novembre al Parlament. La reunió es farà el proper divendres 12 d’octubre a les 11h del matí a la Sala Núria (Olot) i és oberta a aquelles persones, col·lectius i moviments socials de la Unitat Popular que hi vulguin participar.

Així, des de la CUP s’està valorant l’opció de concórrer en aquesta convocatòria electoral i superar el sostre institucional dels Ajuntaments, per a intentar obrir les portes del Parlament als i les independentistes d’esquerres i als moviments socials.Tal com la CUP entén la lluita institucional, la presa d'aquesta decisió no pot quedar aliena a les aportacions i reflexions d’aquelles persones, associacions i organitzacions amb qui volem construir la Unitat Popular. Així doncs, aquesta possible candidatura no només pretén implicar al conjunt de l’Esquerra Independentista, sinó també a totes aquelles persones, col·lectius i moviments socials de la Unitat Popular que hi vulguin participar activament.

En l’assemblea oberta, a més de reflexionar sobre la necessitat o no que la CUP participi a les eleccions del 25 de novembre, també es pretén recollir opinions sobre quin treball haurien de desenvolupar els o les diputades de la CUP en cas de ser escollits, així com aportacions al programa electoral. Les conclusions i aportacions d’aquest debat s’inclouran a la proposta que els i les militants de la CUP votaran a l’Assemblea Nacional Extraordinària que se celebrarà el 13 d’octubre.