La CUP, 3a força en més de la meitat de municipis de la Garrotxa

Aquest diumenge, la CUP va superar totes les previsions situant-se com a 3a força en més de la meitat de municipis de la Garrotxa: Argelaguer, Mieres, Montagut i Oix, Riudaura, Sant Aniol de Finestres, Sant Ferriol, Santa Pau, Tortellà, La Vall de Bianya, La Vall d'en Bas i a Sales de Llierca, on va ser la força més votada.

En total, 1.401 persones van votar la CUP-Alternativa d'Esquerres, que suposen un 4,76% dels vots. Davant seu van quedar-hi CiU, ERC, PSC i PP (aquest últim tan sols a 107 vots), cosa que situa la Candidatura d'Unitat Popular com a 5a força comarcal, per davant d'ICV-EUiA, SI, C's i PxC.

L'assemblea de la CUP a la Garrotxa valora de forma excel·lent els resultats obtinguts, que han permès entrar amb 3 diputats al Parlament. A la vegada, recorda que la tasca de la CUP no limita la seva actuació a les institucions, sinó que treballa i continuarà treballant colze a colze amb els moviments socials per a aconseguir tots els objectius nacionals, socials, ambientals i democràtics que es plantegin.

Finalment, la CUP Garrotxa agraeix a tothom l'esforç realitzat durant aquest últim mes, que ha permès comptar amb 3 nous altaveus dintre del Parlament, i encoratja a la societat garrotxina a mobilitzar-se dia a dia, tal com ho porta fent aquests darrers anys, ja que aquesta és la única garantia que el procés d'alliberament nacional i social no s'aturi, sinó que avanci i es consolidi.