CUP Badalona: Arrossada per l'Autodeterminació

La Candidatura d'Unitat Popular de Badalona organitzarà aquest proper diumenge 22 de juliol l'Arrossada per l'Autodeterminació, amb l'objectiu de reclamar el dret a l'autodeterminació del poble català. Aquest dret col·lectiu està sent violat dia rere dia per l'Estat Espanyol, que manté la seva actitud colonialista vers el nostre poble i el nostre territori. L'acte es celebrarà a la Rambla (davant de Roca i Pi) a partir de dos quarts de 2 del migdia.

Durant l'arrossada, es recolliran signatures per la campanya "Decideixo decidir" (Dd!), impulsada per la Plataforma pel Dret a Decidir (PDD), que té per objectiu difondre i situar permanentment en l?agenda política el tema de la necessitat que el poble català pugui decidir democràticament sobre tots els afers que li siguin propis. La campanya, en termes concrets, pretén la recollida de signatures per exercir el dret de petició col·lectiva en els Parlaments dels Països Catalans per tal que aquests, a través d?una proposició de llei orgànica de transferència, demanin al Congrés dels Diputats la transferència de la competència plena per a la convocatòria de referèndums en els seus respectius territoris.