Cinquanta persones signen un manifest perquè la CUP es presenti a l'Ajuntament d'Olot

Una cinquantena de personalitats olotines han fet públic un manifest sobre la política local d'Olot en el qual afirmen que seria positiu que la CUP es presentés a les properes eleccions municipals i aconseguís representació. Entre les primeres 50 signatures, hi ha gent del món educatiu, associatiu, ecologista, artístic, pensionista, sanitari, cultural, feminista, econòmic, esportiu i del moviment sobiranista.

La CUP Olot encara no ha decidit si s'acabarà presentant a les eleccions municipals o no. De moment, es vol analitzar quin suport tindria una hipotètica candidatura. La decisió final es prendrà el divendres 6 de març en una assemblea oberta a tothom, a les 19h al local d'entitats del Passeig de la Muralla (C/ Proa, 16).

Al llarg de les properes setmanes, totes les persones que ho vulguin s'hi podran adherir a través de la pàgina web www.manifestolot.blogspot.com.

• MANIFEST

La política municipal d’Olot viu, avui, un cert estancament. Aquests últims anys, caracteritzats per la fase més dura de la crisi econòmica, s’ha trobat a faltar la reflexió i el debat pertinents per tal de no repetir els errors del passat i trobar solucions als greus problemes socials que també viu la nostra ciutat.

Des d’aquest punt de vista, creiem que és necessària l’entrada de noves forces polítiques transformadores, compromeses amb el teixit associatiu de la ciutat i amb les reivindicacions populars, nacionals i ecologistes que, d’alguna manera, aportin aire nou al panorama polític, tal com ha passat en moltes ciutats del nostre entorn.

Pensem que té un valor afegit la feina que la CUP ha mantingut els últims anys des dels moviments socials i en l’àmbit institucional, malgrat no tenir representació a l’Ajuntament. Per això creiem que seria positiu que es presentés a les properes eleccions municipals i aconseguís representació.