Capellades: Es presenta 'Vila de Capellades, Candidatura d'Unitat Popular'

Dissabte 9 de setembre de 2006, reunits al voltant de dos patrimonis emblemàtics com són el Molí Paperer i la Bassa, les persones que conformem l’embrió de la nova agrupació Vila de Capellades, volem donar a conèixer un nou projecte polític a Capellades, com a projecte propi de la vila, sense jerarquies ni direcció externa, engrescador i sobretot obert a totes i tots els que vulguin aportar el seu granet de sorra, en la mesura de les seves possibilitats.

Aquest projecte sorgeix per la nostra inquietud i insatisfacció política, per un tarannà diferent d’entendre la vida política a nivell municipal, que cap dels actuals partits resol ni respon, i ve aval.lat per l’experiència adquirida en la participació de molts de nosaltres en diferents entitats i col·lectius de la vila durant molts anys, i que per tant, l’esforç i l’entrega per treballar per la vila està garantida i és una motivació més per a què aquest projecte tingui èxit.

Convidem a tota la ciutadania a que participi d’aquest projecte i conegui el nostre programa, basat en l’aprofundiment de la democràcia participativa i en la participació ciutadana com a eina de transformació social i de decisió popular.

Expressem el nostre descontent i malestar per la gestió de l’actual i anteriors equips de govern vers diferents qüestions com poden ser l’urbanisme, la cultura i el medi ambient, entre d’altres. I és per això, que volem renovar i donar un aire nou a la política municipal, fent girar la roda de molí amb l’aigua d’aquest nou corrent de treball municipal. Una roda humil però amb empenta i que serveixi també per fomentar des de la base l’assoliment de les fites d’alliberament nacional i social dels Països Catalans.

Per tal de fer arribar les nostres notícies, idees, actuacions i informar a la ciutadania utilitzarem dos mitjans propis a part dels ja existents, que seran un fulletó informatiu, LA RODA, de la qual avui trèiem l’exemplar nº0 i una pàgina web amb la següent adreça: www.viladecapellades.cat.

Per últim, fer pública la nostra intenció de presentar aquesta candidatura a les properes eleccions municipals de 2007, fent així realitat el desig d’una part de la població capelladina per tenir una nova opció política que treballi per la vila, i ompli el buit existent que hi ha a la institució capelladina, amb els partits polítics tradicionals existents.

Capellades, 9 de Setembre de 2006