Badalona: La Cup s'adhereix a la Plataforma pel Dret de Decidir

La CUP de Badalona compromesa com ho ha estat sempre amb la defensa i l'exercici efectiu del Dret a l'Autodeterminació dels Pobles ha decidit fer un pas més en aquest sentit: Adherir-se a la campanya pel Dret de Decidir i a la Plataforma del Dret de Decidir.

L'11 i el 18 de febrer de 2006 van donar-se a Barcelona dues manifestacions importantíssimes en la nostra història recent, pel dret a l'autodeterminació i pel dret de decidir, respectivament. Ambdues convocatòries van ésser secundades per la CUP de Badalona.

D'ençà d'aleshores, la CUP ha recollit signatures de la Campanya Decideixo Decidir i vol promoure la defensa d'aquest dret i socialitzar-lo a Badalona. La situació recent, amb els estatuts realitzats pels grans partits i d'esquenes al conjunt de la ciutadania, la vergonya del traspàs de l'Aeroport del Prat, de la gestió d'altres infraestructures com rodalies, l'inici de les obres de la MAT, la construcció d'autopistes a Mallorca i Eivissa i la manca d'una moratòria urbanística al País Valencià com hem demanat els sectors de les classes populars, l'insult que significa que vulguin promoure les construccions militars d'ocupació de Vauban (Catalunya Nord) en patrimoni de la humanitat i la repressió endegada per l'Estat espanyol en les darreres setmanes vers la gent que ha defensat les seves idees republicanes ens obliga a donar un cop de puny a la taula i fer un pas més en la lluita per l'exercici efectiu del Dret a l'Autodeterminació del nostre poble, els Països Catalans.

Convidem a donar suport col·lectiu i personal a la Campanya de la Plataforma pel Dret de Decidir com també a participar de les seves convocatòries.