Envia-ho a un amic:   |  Imprimeix:

Èxit del 1r torneig de futbol per la cohesió social al Barri de Sant Miquel

El passat dissabte 12 d’octubre es va celebrar a la Plaça del Barri de Sant Miquel d’Olot el “I Torneig de Futbol Intercultural: Fes Gol per la Cohesió Social!” organitzat per UCFR Garrotxa amb la col·laboració d’Arran Garrotxa, l’Associació de Veïns de Sant Miquel, l’Ajuntament d’Olot, els Esplais de La Garrotxa, l’Agrupament Escolta i Guia Nostra Dona del Tura d’Olot, el Consorci d’Acció Social de La Garrotxa i Òmnium Garrotxa.

El torneig es va disputar en la modalitat de Futbol-Sala en tres categories: nenes i nens de 8 a 12 anys, nenes i nens de 13 a 16 anys i noies i nois de 17 anys en endavant. Es varen formar més de 10 equips, la majoria del barri.

Les inscripcions eren gratuïtes i es podien fer al Núria, a l’Espai Jove Ideal o a la mateixa plaça de Sant Miquel el mateix dia. En el marc del torneig, que durar tot el dia, es varen fer les següents activitats: Una xocolatada popular contra el racisme (amb la col·laboració de Omnium Garrotxa en Lluís Riera), la lectura d'un manifest i l’actuació dels Xot’s del Mallol (batukada), per acabar la diada un sopar popular “Botifarrada al feixisme” (botifarra de pollastre amb fesols de Santa Pau, pa, aigua i vi) i un concert gratuït a càrrec del grup banyolí Rescat.

La CUP celebra l'èxit de la jornada i es compromet a continuar participant com fins ara en Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) de la Garrotxa, per seguir treballant per la cohesió social i contra la discriminació, sigui del tipus que sigui. A la vegada, anima a tothom qui estigui interessat en participar-hi a posar-s'hi en contacte a través del correu electrònic: ucfr.garrotxa@gmail.com

See video